PIĘTRO II
pokój 42,44 - Skowronek Mirosław, Bożena Znachowska, Piwko Krystyna, Edyta Tromiczak - Krzanik
telefon: 33-19-806 wew.606 P. Skowronek
33-19-805 wew.605 P.Piwko
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji i remontów finansowych przez gminę,
- wydawanie opinii w sprawach zaliczania dróg do kategorii dróg wojewódzkich,
- zaliczanie dróg do kategorii dróg zakładowych,
- wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich,
- wydawanie opinii w sprawie zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
- planowanie budowy, modernizacja i utrzymanie dróg gminnych,
- zarządzanie drogami gminnymi,
- orzekanie o przywróceniu pasa drogowego dróg gminnych do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia,
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarka drogową,
- wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych,
- ustalanie udziału jednostek gospodarki uspołecznionej w kosztach budowy, modernizacji, utrzymywania i ochrony dróg zakładowych w przypadku, gdy drogi te stanowią dojazd do więcej, niż jednej jednostki, a jednostki te nie ustaliły tego udziału w drodze porozumienia.
............................................................................................................................
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych – na podstawie wniosków składanych przez stanowisko merytoryczne prowadzące sprawy dostaw (zaopatrzenia) usług i robót budowlanych,
- organizacja przebiegu postępowań o zamówienia publiczne według obowiązujących form i zasad właściwych dla zastosowanych trybów wyboru najkorzystniejszej oferty, planowanie harmonogramów prowadzonych spraw,
- koordynacja prac związanych z przygotowaniem wymaganych materiałów i dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru wykonawców - ustalanie terminów ich opracowania przez właściwe stanowiska merytoryczne,
- opracowanie ogłoszeń i zawiadomień związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne oraz ostatecznych tekstów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów w oparciu o materiały przygotowane przez stanowiska merytoryczne,
- nadzór nad terminowością przebiegu poszczególnych postępowań o zamówienie publiczne, zapewnienie wymogów formalnych i zgodności procedur z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- obsługa biurowa prowadzonych procedur w przedmiocie zamówień, prowadzenie protokołu z postępowania wraz z wymaganymi załącznikami,
- prowadzenie całości dokumentacji z postępowań o zamówienie publiczne – w sposób zapewniający jej należyte zabezpieczenie oraz według obowiązujących zasad kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
- przeprowadzenie okresowych kontroli wewnętrznych pod względem realizacji ustawy o zamówieniach o niskiej wartości, których ewidencja i dokumentacja zamówień o niskiej wartości których ewidencja i dokumentacja prowadzona jest bezpośrednio przez stanowiska merytoryczne Urzędu Gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych według obowiązujących w tym zakresie przepisów.