z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A

Aktualności


Tymczasowy Profil Zaufany

27/04/2020, dodał: Maciej Liberda czytano: 3150 razy
Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło usługę potwierdzania Tymczasowego Profilu Zaufanego.Profil tymczasowy również pozwala załatwić szereg usług w e-administracji, jednakże jest ważny przez 3 miesiące, a jego potwierdzenia dokonuje się za pomocą wideorozmowy z urzędnikiem .

Tymczasowy profil zaufany to rozwiązanie dla tych osób, które chcą załatwić urzędowe sprawy online, a nie mają możliwości autoryzacji swoich danych osobowych przez bankowość elektroniczną, e-dówód czy wizytę w punkcie potwierdzającym.

Osobom posiadającym możliwość założenia Profilu Zaufanego przez bankowość elektroniczną (Bank Pekao, PKO BP, Santander, Inteligo, T-Mobile bank, ING Bank Ślaski, Bank Millenium, Alior Bank, Envelo, mBANK) lub e-dowód zaleca się korzystanie z dotychczasowej możliwości ponieważ Tymczasowy Profil Zaufany to rozwiązanie przygotowane na czas pandemii i jego ważności nie można samodzielnie przedłużyć.

Jak założyć Tymczasowy Profil Zaufany?

1) Wejść na stronę https://pz.gov.pl

2) Wybrać opcję – Profil ważny tymczasowo- Rozmowa wideo z urzędnikiem

3) Uzupełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza

4) Czekać na kontakt ze strony urzędnika.

Do przeprowadzenia wideorozmowy niezbędne jest urządzenie posiadające mikrofon i kamerę oraz zainstalowana aplikacja: Skype lub Microsoft Teams.

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest